Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңның 29-бабының қолданыстағы редакциясы түсініктемелермен.

1. Егер шартта тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сапасына қойылатын міндетті талаптар көзделсе, сатушы (дайындаушы, орындаушы) тұтынушыға осы талаптарға сай келетін тауарды беруге (жұмысты орындауға, қызметті көрсетуге) міндетті.

1-1. Сатушы (дайындаушы, орындаушы) белгіленген кепілдік мерзімі, сақтау мерзімі немесе жарамдылық мерзімі ішінде тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сапасына жауап беруге міндетті.

2. Сатушы (дайындаушы, орындаушы), егер бұл тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сипатына қарай мүмкін болса, тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) қасиеттері мен оны пайдалануды көрсетуге және тұтынушыға сапасы тауар (орындалған жұмыс, көрсетілген қызмет) туралы берілген ақпаратқа және шарттың талаптарына сай келетін тауарды беруге (жұмысты орындауға, қызмет көрсетуге), сондай-ақ тұтынушының талабы бойынша оған тауардың(жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сапасы мен қауіпсіздігін және оның жиынтықталымын растайтын құжаттарды ұсынуға міндетті.

3. Шартта тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сапасы туралы талаптар болмаған кезде сатушы (дайындаушы, орындаушы) тұтынушыға Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптарға сай келетін және осындай тауар (жұмыс, көрсетілетін қызмет) пайдаланылатын мақсаттарға жарамды тауарды беруге (жұмысты орындауға, қызметті көрсетуге) міндетті.

4. Егер тұтынушы шарт жасасу кезінде сатушыны (дайындаушыны, орындаушыны) тауарды сатып алудың (жұмысты орындаудың, қызметті көрсетудің) нақты мақсаттары туралы хабардар етсе, сатушы (дайындаушы, орындаушы) тұтынушыға тиісті сападағы, осы мақсаттарға сәйкес пайдалануға жарамды тауарды беруге (жұмысты орындауға, қызметті көрсетуге) міндетті.

5. Тауарды үлгі және (немесе) сипаттама бойынша сату кезінде сатушы тұтынушыға үлгіге және (немесе) сипаттамаға сай келетін тауарды беруге міндетті.

Қазақстан Республикасының Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңының 29-бабына түсініктеме

Қазақстан Республикасының Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңының 29-бабы тауарлардың, жұмыстардың немесе көрсетілетін қызметтердің тиісті сапасын қамтамасыз етуге қатысты сатушының, дайындаушының немесе Орындаушының міндеттерін белгілейді. Егер шартта сапаға қойылатын міндетті талаптар көзделсе, онда сатушы, дайындаушы немесе орындаушы осы талаптарға сәйкес келетін тауарды, жұмысты немесе қызметті беруге міндетті. Олар сондай-ақ белгіленген кепілдік мерзімі немесе жарамдылық мерзімі ішінде тауардың сапасына жауап беруге міндетті.

Сонымен қатар, сатушы, дайындаушы немесе орындаушы, егер бұл тауардың сипатына байланысты алынып тасталмаса, тауардың қасиеттерін және оны пайдалануды көрсетіп, сапасы ұсынылған ақпарат пен шарт талаптарына сәйкес келетін тауарды тұтынушыға беруі керек.

Сондай-ақ, егер тұтынушы талап етсе, сатушы, өндіруші немесе орындаушы оған тауардың сапасы мен қауіпсіздігін растайтын құжаттарды ұсынуы керек. Егер шартта тауардың сапасы туралы талаптар болмаса, онда сатушы, дайындаушы немесе орындаушы тұтынушыға Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келетін және ол арналған мақсаттарға жарамды тауарды беруге тиіс. Егер сатушы, дайындаушы немесе орындаушы тауарды сатып алудың нақты мақсаттары туралы хабардар етілсе, онда олар тұтынушыға осы мақсаттарға жарамды тиісті сападағы тауарды беруі тиіс. Егер тауар үлгі немесе сипаттама бойынша сатылса, онда сатушы тұтынушыға көрсетілген үлгіге немесе сипаттамаға сәйкес келетін тауарды беруі керек. Егер тауар үлгіге немесе сипаттамаға сәйкес келмесе, тұтынушы тауарды қайтаруға немесе кемшіліктерді түзетуді талап етуге құқылы. Сатушының тауардың тиісті сапасын қамтамасыз ету жөніндегі міндеті Қазақстан Республикасының Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңының маңызды элементі болып табылады, өйткені ол тұтынушылардың құқықтарын қорғауға көмектеседі және сауданың әділ және әділ шарттарын қолдайды.