Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңның 19-бабының қолданыстағы редакциясы түсініктемелермен.

Егер ойын бастамашысы (ұйымдастырушысы) тауардағы (жұмыстағы, көрсетілетін қызметтегі) кемшіліктердің оларды тұтынушыға бергеннен (орындағаннан, көрсеткеннен) кейін тұтынушының тауарды пайдалану немесе сақтау ережелерін бұзуы не үшінші бір тұлғалардың іс-әрекеттері немесе еңсерілмейтін күш салдарынан туындағанын дәлелдей алмаса, тауардағы (жұмыстағы, көрсетілетін қызметтегі) кемшіліктерді жою жөнінде сатушыға (дайындаушыға, орындаушыға) жүгіну жолымен күнтізбелік жиырма күн ішінде тұтынушының талаптарын қанағаттандыруға тиіс.

Қазақстан Республикасының Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңының 19-бабына түсініктеме

Қазақстан Республикасы Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңның 19-бабы тұтынушының ұтыс түрінде берілген (орындалған, көрсетілген) тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сапасы бойынша ойындардың бастамашысына (ұйымдастырушысына) талап қою құқығын айқындайды. Осы бапқа сәйкес, ойындардың бастамашысы (ұйымдастырушысы) тауардың (жұмыстың, қызметтің) кемшіліктерін жою бойынша сатушыға (дайындаушыға, Орындаушыға) жүгіну арқылы 20 күнтізбелік күн ішінде тұтынушының талаптарын қанағаттандыруы тиіс. Алайда, ойындардың бастамашысы (ұйымдастырушысы) тұтынушының талаптарын қанағаттандырудан бас тарта алады, егер ол тауардағы (жұмыстағы, көрсетілетін қызметтегі) кемшіліктер оларды тұтынушыға бергеннен (орындағаннан, көрсеткеннен) кейін тұтынушының тауарды пайдалану немесе оны сақтау қағидаларын бұзуы не үшінші тұлғалардың әрекеттері немесе еңсерілмейтін күш салдарынан туындағанын дәлелдесе. Заңның бұл бабы ұтыс түрінде берілген (орындалған, көрсетілген) сапасыз Тауарларға (жұмыстарға, қызметтерге) тап болуы мүмкін тұтынушылардың құқықтарын қорғауға бағытталған. Мұндай кемшіліктер туындаған жағдайда тұтынушы ойындардың бастамашысына (ұйымдастырушысына) талап қоя алады және тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнамаға сәйкес тауардың (жұмыстың, қызметтің) кемшіліктерін жоюды талап ете алады.

Қазақстан Республикасының Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заңының 19-бабына түсініктеме бере отырып, ол тұтынушының ұтыс түрінде берілген (орындалған, көрсетілген) тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) сапасы бойынша ойындардың бастамашысына (ұйымдастырушысына) талап қою құқығын белгілейтінін атап өтуге болады. Осылайша, егер тұтынушы ойында ұтыс түрінде жеткіліксіз сапалы тауар, жұмыс немесе қызмет алса, онда ол 20 күнтізбелік күн ішінде талап қоюға құқылы.

Ойындардың бастамашысы (ұйымдастырушысы) тауардың (жұмыстың, қызметтің) кемшіліктерін жою үшін сатушыға (дайындаушыға, Орындаушыға) жүгіну арқылы тұтынушының талаптарын қанағаттандыруы керек екенін атап өткен жөн. Алайда, егер олар кемшіліктер тұтынушының тауарды пайдалану немесе оны сақтау ережелерін бұзуы не үшінші тұлғалардың әрекеттері немесе еңсерілмейтін күш салдарынан тұтынушыға бергеннен (орындағаннан, көрсеткеннен) кейін туындағанын дәлелдей алмаса, онда олар тұтынушының талаптарын қанағаттандыруы тиіс.

Осылайша, 19-бап ойындар шеңберінде сапасыз тауар, жұмыс немесе қызмет алған жағдайда тұтынушылардың құқықтарын қорғауға бағытталған және ойындардың бастамашысының (ұйымдастырушысының) тұтынушының талаптарын қанағаттандыру жөніндегі міндеттемелерін белгілейді.